Odbiór osobisty

Po otrzymaniu informacji, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru, możesz odebrać je w naszym biurze:

Dane firmy do przelewu:

Sport Team Sp. z o.o.
ul. Albatrosów 10
30-716 Kraków

Biuro jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00.

Dostawa krajowa

Forma płatności

Darmowa dostawa

Zwykły przelew

Przy zamówieniu
powyżej 299 zł

13.99 ZŁ

16.99 ZŁ

16.99 ZŁ

Przy zamówieniu
powyżej 299 zł

13.99 ZŁ

16.99 ZŁ

16.99 ZŁ

Za pobraniem

-

18.99 ZŁ
9.99 ZŁ (od 299 zł)

21 ZŁ
9.99 ZŁ (od 299 zł)

18,99 ZŁ
9.99 ZŁ (od 299 zł)

InPost - Paczkomaty

Aktualnie 95% wszystkich nadanych paczek jest dostarczanych w ciągu 1 dnia roboczego do wybranego paczkomatu.  W momencie kiedy Państwa zamówienie pojawi się w wybranym paczkomacie na telefon komórkowy podany podczas składania zamówienia przychodzi informacja oraz specjalny kod, który umożliwia otworzenie skrytki. Dużym plusem jest fakt że paczkomat czynny jest przez 7 dni w tygodniu przez 24h, nie ma też kolejek i dostępny jest w miejscach, gdzie łatwo można podjechać autem.

Przesyłki Paczkomatowe oczekują na odbiór w Paczkomacie w terminie 72 godzin (3 dni kalendarzowe) od momentu umieszczenia ich w Paczkomacie. Przesyłki Paczkomatowe nieodebrane w tym terminie, są kierowane do oddziału InPost w celu ich wydania Odbiorcy. Odbiór Przesyłek Paczkomatowych jest możliwy w oddziale InPost w godzinach jego pracy w terminie do 14 dni od momentu umieszczenia Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie. Operator poinformuje Odbiorcę (SMS i e-mail) o fakcie przekazania Przesyłki Przesyłki Paczkomatowej do oddziału InPost. Więcej informacji na temat tej usługi można znaleść na www.paczkomaty.pl

DHL - Kurier i odbiór w punkcie

Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. Zazwyczaj dostawa odbywa się w godzinach 9:00-17:00. Usługa standardowa nie obejmuje kontaktu telefonicznego kuriera przed dostarczeniem przesyłki (kurierzy często dzwonią, jednak nie zawsze).

W przypadku dwukrotnego niezastania adresata przez kuriera, przesyłka ląduje na sortowni i czeka na odbiór przez kolejne 14 dni, potem odsyłana jest z powrotem do nadawcy.

W każdym momencie przy pomocy numeru przesyłki, klient ma możliwość sprawdzenia i zlokalizowania przesyłki poprzez stronę:
https://www.dhl.com/pl-pl/home/tracking.html

Poczta Polska - Odbiór w punkcie

W sieci Odbiór w Punkcie jest już ponad 17 000 lokalizacji, w których szybko i wygodnie odbierzesz swoje przesyłki. Wybierz punkt najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb: placówki pocztowe, automaty paczkowe w placówkach oraz w marketach Biedronka i Lewiatan, sklepy: Żabka, Biedronka, ABC, Delikatesy Centrum, Lewiatan, stacje ORLEN, kioski RUCH. Przesyłki docierają do punktu odbioru zwykle następnego dnia po nadaniu.

W  punktach odbioru (placówki pocztowe, sklepy Żabka, Biedronka, stacje ORLEN, kioski RUCH, sklepy ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum) przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. W międzyczasie, otrzymasz jeszcze 2 przypomnienia o możliwości odbioru. Po upływie 7 dni, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.

W automatach paczkowych (w placówkach pocztowych oraz marketach Biedronka i Lewiatan) przesyłka czeka 3 dni w automacie od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. Następnie czeka kolejne 4 dni w pobliskiej placówki pocztowej, do której zostaje przekierowana.