1. Postanowienia ogólne

Sklep internetowy STSKLEP.PL prowadzony jest pod następującym adresem www.stsklep.pl
Właścicielem sklepu jest firma działająca od 1991 roku. Firma prowadzi w Polsce dystrybucję miedzynarodowych marek takich jak CRAFT, SCHOFFEL, KOMBI, WEATHER REPORT.

Sport Team Sp. z o.o, ul.Albatrosów 10, 70-716 Kraków, NIP:676 007 63 60, REGON:350547753
KRS:0000166333, XI Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieście w Krakowie.

ADRES KORESPONDENCYJNY Wszelkie przesyłki z wymianami, reklamacjami prosimy kierować na adres: Sport Team, ul. Albatrosów 10, 30-716 Kraków

2. Kontakt

Preferowany kontakt według następującej kolejności:

-> e-mail: sklep@stsklep.pl
-> telefon komórkowy 600 322 305
-> telefon 012 415 77 62, 012 272 22 65

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00.

W miarę możliwości prosimy o kontakt mailowy. Pozwoli to nam na udzielenie wyczerpujących odpowiedzi.

3. Oferta

Prezentowane produkty na stronach sklepu WWW.STSKLEP.PL stanowią ofertę handlową. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Firma Sport Team dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodne z rzeczywistością.

Sklep WWW.STSKLEP.PL zastrzega sobie do prawo do wycofania towaru z oferty bez podania przyczyny. Nie dotyczy to jednak zamówień złożonych przed datą wycofania towaru, które będą realizowane na zasadach dotychczasowych.

Sklep aktualizowany jest na bieżąco jednak w przypadku bardzo dużej liczby zamówień może zaistnieć sytuacja, w której dany produkt może zostać całkowicie wyprzedany lub może chwilowo brakować go na stanie, pomimo ze na stronach sklepu będzie figurował, jako dostępny. W sytuacji, w której zamówione produkty będą niedostępne, klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie (nie później niż kolejnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia) i będzie miał możliwość wyboru między zmianą kupowanego towaru na inny, dłuższym czasem realizacji lub rezygnacją z zamówienia.

4. Zamówienia i zapłata

Zamówienia w sklepie STSKLEP.PL składać można na dwa sposoby:

- bezpośrednio przez sklep,

- przez wiadomość e-mail wysłaną na adres biuro@stsklep.pl.

Zamówienia przyjmowane są z wykorzystaniem strony sklepu WWW.STSKLEP.PL przez dodanie towarów do koszyka i wypełnienie formularza. Podczas wypełniania należy podać poprawny adres dostarczenia zamówienia, adres e-mail oraz telefon. W chwili składania zamówienia, klienci chcący otrzymać fakturę VAT, muszą wyrazić chęć jej otrzymania poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji. Fakturę VAT można otrzymać jedynie wtedy, gdy klient wyraził chęć jej wystawienia w procesie finalizacji zamówienia. 

W przypadku zamówień przez e-mail w tytule wiadomości proszę wpisać ZAMÓWIENIE, w treści podać linki do produktów wraz z ich rozmiarami. Następnie określić formę płatności i sposób dostawy oraz podać swoje pełne dane adresowe. Po przyjęciu zamówienia przez obsługę sklepu zostanie nadany numer zamówienia, który zostanie przesłany klientowi na adres e-mail. Po nadaniu numeru, zamówienie zostaje przekazane do realizacji, o jego postępie klient będzie informowany mailowo.

Firma Sport Team nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu lub nieodebrania przesyłki w terminie przez adresata. Wówczas kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną.

Do każdej przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny.

Firma Sport Team wystawia faktury VAT na życzenie Klienta. Aby ją otrzymać należy podczas składania zamówienia dopisać lub poinformować o tym obsługę sklepu podając dane firmy.Faktury VAT dla osób fizycznych mogą zostać wystawione w ciągu 30 dni a dla firm w ciągu 7 dni od daty wystawienia paragonu fiskalnego. W każdym przypadku należy odesłać paragon fiskalny na adres: Sport Team, ul. Albatrosów 10, 30-716 Kraków.

Zapłaty za zakupiony towar można dokonać na 3 sposoby:

1. Płatność przelewem na konto firmy Sport Team - samodzielny przelew wykonany przez klienta na podany numer konta bankowego:

ALIOR BANK 94 2490 0005 0000 4600 6604 3318

Płatności należy dokonać w terminie 7 dni od złożenia zamówienia. Płatność uważa się za zrealizowaną z chwilą obciążenia na rachunku bankowym Kupującego. Realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sprzedającego.

W tytule przelewu koniecznie należy podać swój numer zamówienia!

2. Płatność przy odbiorze - za pobraniem - przy odbiorze produktu od kuriera lub w punkcie odbioru osobistego.

3. Płatność za pomocą systemu Przelewy24. Płatności należy dokonać w terminie 3 dni od złożenia zamówienia. Płatność uważa się za zrealizowaną z chwilą obciążenia na rachunku bankowym Kupującego. Realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sprzedającego.

Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem na konto.Wszystkie informacje dotyczące sposobów płatności znajdują się pod linkiem: stsklep.pl/platnosci.

5. Realizacja zamówień i wysyłka

Zamówienia z wyborem płatności przy odbiorze są realizowane i wysyłane w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, z wyłączeniem sobót i dni świątecznych jeśli towar znajduje się w magazynie w Krakowie. W przypadku gdy towar znajduje się w którymś ze sklepów stacjonarnych czas wysyłki może wydłużyć się do 72h. W zamówieniach, w których Klient wybrał przedpłatę na konto, realizacja uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków pieniężnych na jedno z naszych kont bankowych, zaś wysyłka odbywa się w ciągu 24h od daty wpływu tych środków. Wpłaty bankowe księgowane są raz dziennie w godzinach południowych.


Termin dostawy w obu przypadkach liczony od momentu wysłania towaru, miarkuje się na 24h do 2 dni roboczych, jeżeli wybrano firmę kurierską oraz 2-4 dni robocze, jeżeli dostawcą jest Poczta Polska.

W przypadku wysłania firmą kurierską GLS:Każda przesyłka posiada swój unikalny numer za pomocą, którego można sprawdzić na stronie firmowej https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek gdzie się znajduje. Numer przesyłki wysyłany jest do klienta automatycznie w dniu nadania przesyłki w godzinach wieczornych.Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, tym samym należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera.

W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce ( jeśli opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone), Klient jest zobowiązany w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisany przez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela dostawcy (firmy kurierskiej), Sport Team kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania Zamówienia i zwrotu gotówki.
W przypadku wysłania firmą INPOST - opcja paczkomaty:Każda przesyłka jest rejestrowana i w dowolnym momencie można sprawdzić w którym miejscu się znajduje. Numer nadawczy klient otrzymuje na adres e-mail podany podczas składania zamówienia w ciągu 48h od momentu nadania przesyłki. Nadawcą numeru przewozowego jest firma INPOST. Czas dostawy INPOST PACZKOMATY miarkuje się na 1-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki.
Przesyłki Paczkomatowe oczekują na odbiór w Paczkomacie w terminie 72 godzin (3 dni kalendarzowe) od momentu umieszczenia ich w Paczkomacie. Przesyłki Paczkomatowe nieodebrane w tym terminie są kierowane do oddziału InPost w celu wydania ich Odbiorcy. Odbiór Przesyłek Paczkomatowych jest możliwy w oddziale InPost w godzinach jego pracy w terminie do 14 dni od momentu umieszczenia Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie. Operator poinformuje Odbiorcę (sms i e-mail) o fakcie przekazania Przesyłki Paczkomatowej do oddziału InPost.Wszystkie informacje na temat sposobów i kosztów dostawy znajdują się pod linkiem: stsklep.pl/dostawa.Umowa zawarta pomiędzy Klientem a firmą Sport Team Sp. z o.o. dotycząca zakupu produktów na stronie www.stsklep.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia jest w przypadku dostawy - miejsce tej dostawy, a w przypadku odbioru osobistego - punkt odbioru osobistego w siedzibie Sport Team lub innym ustalonym przez strony.

6. Odstąpienie od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient ma prawo do zwrotu towaru, bez podania przyczyn w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Oświadczenie, odstąpienia od umowy można złożyć wysyłając mail na adres biuro@stsklep.pl lub drogą pocztową na adres korespondencyjny (Sport Team Sp. z o.o., ul.Albatrosów 10, 30-716 Kraków). Zwracany Towar należy odesłać na adres do zwrotu towaru (Sport Team Sp. z o.o., ul.Albatrosów 10, 30-716 Kraków).

Firma Sport Team zwróci konsumentowi cenę sprzedaży Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Klient zobowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, razem z metkami i oryginalnym opakowaniem jeśli takowe było. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Konsument w przypadku realizacji zwrotu ponosi koszty odesłania rzeczy drogą pocztową. Jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą koszty dostarczenia rzeczy w inny odpowiedni sposób ponosi konsument.

Prawo do zwrotu towaru dotyczy tylko konsumentów. Prawo do zwrotu nie obejmuje Towarów zapisanych na nośnikach w postaci nagrań audio i audio-wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.

Wszystkie informacje dotyczące zwrotu towaru znajdują sie pod linkiem: stsklep.pl/zwrot-towaru.

7. Reklamacje i gwarancja

Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.Reklamację rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z firma Sport Team i podaniem przyczyny reklamacji. Kolejnym etapem jest wysłanie na adres Sport Team Sp. z o.o., ul.Albatrosów 10, 30-716 Kraków towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z wypełnionym formularzem, firma Sport Team obowiązana jest do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni.Przesyłki wysyłane na koszt Firmy Sport Team nie będą odbierane.

Uznana reklamacja wiąże się z wymianą na nowy lub naprawą, i wysyłką towaru w ciągu 30 dni licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby firmy Sport Team, która w tej sytuacji zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych ze zwrotem, naprawą i wysyłką towarów.

Wszystkie towary oferowane w sklepie stsklep.pl są objęte 24 miesięczną gwarancją. Gwarancja uznawana jest tylko na podstawie dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT), dlatego zaleca się jego zachowanie.Wszystkie informacji na temat reklamacji oraz druk zgłoszenia reklamacyjnego znajdują się po linkiem: stsklep.pl/reklamacje.

VII.1 Niezgodność towaru z warunkami umowy

Na Sprzedawcy ciąży obowiązek dostarczenia Kupującemu Towarów bez wad.

W przypadku wystąpienia niezgodności towaru z umową Kupującemu przysługuje rękojmia za wady fizyczne, na podstawie której ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni towar na wolny od wad bądź wadę tę usunie. Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje ponadto prawo żądania wymiany rzeczy na wolną od wad zamiast proponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wad lub prawo do żądania usunięcia wady zamiast zaproponowanej wymiany rzeczy. Prawo to nie ma jednak zastosowania, jeżeli doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe lub też wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie odpowiada również z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o istniejącej wadzie w chwili zawarcia umowy. Przepisy obowiązującego prawa nakładają obowiązek odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do żądania Klienta nie później niż w ciągu 14 dni. W przypadku przekroczenia 14 dniowego terminu, roszczenia Klienta zostają uznane.

Zwrot

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287) odstępuję od umowy….

8. Wymiany

W przypadku, gdy rozmiar towaru wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany towaru na prośbę Klienta do 14 dni od zakupu, z zastrzeżeniem, iż koszty zwrotu pokrywa kupujący. Koszt ponownej wysyłki do klienta ponosi Sport Team sp. z o.o.


Wymiana jest możliwa tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, opakowaniu o ile wcześniej w takim były oraz musza posiadać wszystkie metki.

Towar należy odesłać na na adres Sport Team Sp. z o.o., ul.Albatrosów 10, 30-716 Kraków wraz z dowodem zakupu i dołączonym opisem.

9. Ochrona danych osobowych - polityka plików cookies

1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sport Team Sp. z o. o.

2. Dane osobowe Klienta udostępnione w trakcie procesu rejestracji oraz składania zamówienia są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). Dane osobowe Klientów oraz ich adresy e-mail nie są udostępniane podmiotom trzecim, za wyjątkiem firm pośredniczących w transakcjach płatniczych oraz dostawców; dla których dane te są niezbędne do realizacji płatności czy dostarczenia przesyłki wskazanych poniżej (w pkt 9.).

3. Stosowne oświadczenia o wyrażeniu zgody Klient ma możliwość złożyć w trakcie procesu rejestracji lub składania zamówienia.

4. stsklep.pl gromadzi następujące dane osobowe Klientów za pośrednictwem witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji w sklepie internetowym:1) nazwisko i imię,

2) adres zamieszkania

3) adres dostawy kurierskiej, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania

4) adres poczty elektronicznej,

5) numer telefonu.

Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla dokonania rejestracji i/lub zakupu w naszym sklepie.

5. stsklep.pl może wykorzystywać podane powyżej informacje za zgodą Klienta w celu przysyłania informacji o statusie realizacji zamówienia, produktach, usługach, ofertach i możliwości otrzymywania newslettera. W przypadkach, gdy informacje te przekazywane będą drogą elektroniczną, będą one wysyłane wyłącznie w przypadku, gdy Klient wyraził zgodę na otrzymywanie ich w takiej formie.

6. Klientowi przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych (prawo wglądu i otrzymania kopii danych), które udostępnił w procesie rejestracji i składania zamówienia, a także prawo do żądania ich sprostowania (poprawienia), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych (do innego administratora).
W tym celu należy wysłać stosowną informację mailowo na adres biuro@sportteam.com.pl lub biuro@stsklep.pl.

7. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy prawa.

8. Podane przez klienta dane przetwarzane są w celu realizacji dokonanego w sklepie zamówienia przez okres niezbędny do wykonania umowy lub przez czas trwania subskrypcji newslettera w celu wysyłania materiałów marketingowych.

9. Podanie danych osobowych stanowi wymóg zawarcia umowy, gdyż w innym wypadku nie jest możliwe jej wykonanie. W razie ich niepodania umowa nie zostanie zawarta, a tym samym realizacja zamówienia nie będzie możliwa.

10. Dane osobowe (nazwisko i imię, adres zamieszkania, adres dostawy kurierskiej, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, numer telefonu) są przesyłane do następujących firm - jest to niezbędne by móc zrealizować zamówienie klienta:W zależności od wybranej formy dostawy:- General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. ul. Tęczowa 10, Głuchowo 62-052 Komorniki,- Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa,- INPOST Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Malborska 130, 30-624 Kraków.
W zależności od wybranej formy płatności:

-PayPro SA 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15 NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 zł

A także:

- opinie ceneo - Grupa Allegro – spółka Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto

- w przypadku zapisania do Newslettera dane osobowe zostaną przekazane do spółki FreshMail spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000497051


Witryna sklepu internetowego stsklep.pl korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. (“Google”). Google Analytics używa “cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.Google nie będzie łączyła adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Użytkownik może zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.Witryna sklepu internetowego stsklep.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki Cookies wykorzystywane przez stsklep.pl mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie. Korzystając ze strony Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie „cookies” zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki internetowej.

10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamcji i dochodzenia roszczeń

1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.  Podmiotami uprawnionymi do pozasądowego rozpatrywania sporów są w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, a także lista podmiotów uprawnionych do rozpatrywania sporów oraz zasady dostępu do odpowiednich procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  dostępne są na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów http://www.uokik.gov.pl/

2. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest internetowa platforma służąca do rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z zawarcia za pośrednictwem internetu umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

11. Postanowienia końcowe

We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych właściwych ustaw, a w stosunku do konsumentów również właściwe przepisy o ochronie praw konsumentów. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Dla celów wykonania regulaminu oraz umowy zastosowanie ma prawo Polskie.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe.