Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Każdy producent posiada swoją własną rozmiarówkę, która powinna być dostępna na danym produkcie.

Tabele rozmiarów poszczególnych marek znajdziesz również tutaj.

Jak mogę wymienić lub zwrócić zakupione produkty?

Zarówno proces wymiany, jak i zwrotu produktów jest podobny:

  1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany, który możesz znaleźć na poniższych stronach.
  2. Starannie spakuj produkty. Dołącz wydrukowaną fakturę lub paragon oraz wypełniony formularz.
  3. Wyślij paczkę do nas.

Szczegółowe informacje dotyczącego tego jak dokonać wymiany lub zwrotu towaru znajdziesz na stronach:

Zwrot towaru

Wymiana towaru

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wysyłkę przeważnie realizujemy w 24 godziny od daty złożenia zamówienia (od poniedziałku do piątku).

Jak użyć kodu rabatowego?

Kod rabatowy należy wprowadzić przed potwierdzeniem zakupu. Na każdym etapie koszyka znajduje się pole, w którym można wpisać lub wkleić kod rabatowy.

Pamiętaj, że w niektórych przypadkach wielkość liter ma znaczenie oraz nie stosuj spacji.

Za pomocą jakich metod płatności mogę zapłacić za zamówienie?

Możesz zapłacić trzema sposobami:

  1. Szybka płatność - Przelewy24 (m.in. Blik, Google Pay)
  2. Przelew tradycyjny
  3. Płatność przy odbiorze

Szczegółowe informacje dotyczące sposobów płatności możesz znaleźć na stronie:

Płatności

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależy od wybranego sposobu dostawy.

Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki znajdziesz na stronie:

Dostawa

Darmowa dostawa obowiązuje od 199 zł.

Czy mogę wymienić produkt zamiast ubiegać się o zwrot należności?

Pewnie! Szczegółowe informacje dotyczące wymiany towaru znajdziesz na stronie:

Wymiana towaru

Na jaki adres wysłać zwrot?

Prosimy o wysyłkę na adres:

Sport Team Sp. z o.o.
ul. Albatrosów 10
30-716 Kraków

Jakie są formy dostawy?

Sposoby dostawy dostępne w naszym sklepie to:

  1. Odbiór osobisty
  2. InPost - Paczkomaty
  3. GLS - General Logistics System
  4. Poczta Polska - Odbiór w punkcie

Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dostawy znajdziesz na stronie:

Dostawa

Jak się z nami skontaktować?

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie (od poniedziałku do piątku, w godzinach o 8:00 do 15:00) lub mailowo.

Numer telefonu: +48 600 322 305

E-mail: sklep@stsklep.pl

Gdzie znajdę formularz wymiany lub zwrotu towaru?

Poszczególne formularze znajdziesz na stronach:

Wymiana towaru

Zwrot towaru

Niedawno kupiłem produkty, który teraz jest w ofercie promocyjnej. Czy mogę otrzymać zwrot różnicy?

Jeśli cena zamówionego produktu zostanie obniżona w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, zwrócimy Ci różnicę.

Aby tak się stało, skontaktuj się z nami mailowo.

Pamiętaj, aby w mailu podać dane, które pozwolą nam łatwo zidentyfikować Twoje zamówienie

Strona do poprawnego działania potrzebuje plików cookie. Zaakceptuj "ciasteczka", aby w pełni korzystać z funkcjonalności naszego sklepu.