Odbiór osobisty
Po otrzymaniu informacji, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru, możesz odebrać je w naszym biurze:
Dane firmy do przelewu:
Sport Team Sp. z o.o.
ul. Albatrosów 10
30-716 Kraków
Biuro jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00.
Dostawa krajowa
Forma płatności | Darmowa dostawa | |||
Zwykły przelew | Przy zamówieniu | 13.99 ZŁ | 16.99 ZŁ | 16.99 ZŁ |
Przy zamówieniu | 13.99 ZŁ | 16.99 ZŁ | 16.99 ZŁ | |
Za pobraniem | - | 18.99 ZŁ | 21 ZŁ | 18,99 ZŁ |
InPost - Paczkomaty
Aktualnie 95% wszystkich nadanych paczek jest dostarczanych w ciągu 1 dnia roboczego do wybranego paczkomatu. W momencie kiedy Państwa zamówienie pojawi się w wybranym paczkomacie na telefon komórkowy podany podczas składania zamówienia przychodzi informacja oraz specjalny kod, który umożliwia otworzenie skrytki. Dużym plusem jest fakt że paczkomat czynny jest przez 7 dni w tygodniu przez 24h, nie ma też kolejek i dostępny jest w miejscach, gdzie łatwo można podjechać autem.
Przesyłki Paczkomatowe oczekują na odbiór w Paczkomacie w terminie 72 godzin (3 dni kalendarzowe) od momentu umieszczenia ich w Paczkomacie. Przesyłki Paczkomatowe nieodebrane w tym terminie, są kierowane do oddziału InPost w celu ich wydania Odbiorcy. Odbiór Przesyłek Paczkomatowych jest możliwy w oddziale InPost w godzinach jego pracy w terminie do 14 dni od momentu umieszczenia Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie. Operator poinformuje Odbiorcę (SMS i e-mail) o fakcie przekazania Przesyłki Przesyłki Paczkomatowej do oddziału InPost. Więcej informacji na temat tej usługi można znaleść na www.paczkomaty.pl
DHL - Kurier i odbiór w punkcie
Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. Zazwyczaj dostawa odbywa się w godzinach 9:00-17:00. Usługa standardowa nie obejmuje kontaktu telefonicznego kuriera przed dostarczeniem przesyłki (kurierzy często dzwonią, jednak nie zawsze).
W przypadku dwukrotnego niezastania adresata przez kuriera, przesyłka ląduje na sortowni i czeka na odbiór przez kolejne 14 dni, potem odsyłana jest z powrotem do nadawcy.
W każdym momencie przy pomocy numeru przesyłki, klient ma możliwość sprawdzenia i zlokalizowania przesyłki poprzez stronę:
https://www.dhl.com/pl-pl/home/tracking.html
Poczta Polska - Odbiór w punkcie
W sieci Odbiór w Punkcie jest już ponad 17 000 lokalizacji, w których szybko i wygodnie odbierzesz swoje przesyłki. Wybierz punkt najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb: placówki pocztowe, automaty paczkowe w placówkach oraz w marketach Biedronka i Lewiatan, sklepy: Żabka, Biedronka, ABC, Delikatesy Centrum, Lewiatan, stacje ORLEN, kioski RUCH. Przesyłki docierają do punktu odbioru zwykle następnego dnia po nadaniu.
W punktach odbioru (placówki pocztowe, sklepy Żabka, Biedronka, stacje ORLEN, kioski RUCH, sklepy ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum) przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. W międzyczasie, otrzymasz jeszcze 2 przypomnienia o możliwości odbioru. Po upływie 7 dni, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
W automatach paczkowych (w placówkach pocztowych oraz marketach Biedronka i Lewiatan) przesyłka czeka 3 dni w automacie od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. Następnie czeka kolejne 4 dni w pobliskiej placówki pocztowej, do której zostaje przekierowana.