Przesyłka, którą otrzymałem/am jest uszkodzona

Jeśli zauważysz że opakowanie, które wręcza Ci listonosz lub kurier było lub jest otwarte, nosi ślady uszkodzenia w postaci uszkodzenia koperty bąbelkowej, foliopaku lub innego opakowania, koniecznie złóż pisemną reklamację w obecności osoby doręczającej w momencie odbioru! Będzie to jedyny dowód i podstawa reklamacji za ewentualne braki towarów w opakowaniu, które wynikły z uszkodzenia lub otwarcia przesyłki przez osoby trzecie. Zawartość przesyłki sprawdzaj z otrzymanym paragonem lub fakturą!

Otrzymałem/am nie ten towar, który zamawiałem/am

Obecnie tego typu błędy to pojedyncze przypadki. Jeśli jednak otrzymane produkty są inne niż zamawiane, odeślij je do Nas razem z formularzem reklamacyjnym. W celu przyspieszenia naprawy błędu, skontaktuj się nami wysyłając e-mail lub dzwoniąc pod numery w stopce na dole strony, dzięki temu zanim dotrze Twoja przesyłka, właściwe produkty zostaną zarezerwowane dla Ciebie i cały proces naprawy naszego błędu zostanie skrócony do minimum.

Zamówiony produkt jest wadliwy lub uszkodzony

Każdy zakupiony u Nas produkt jest objęty 24 miesięczną gwarancją, chyba że zaznaczono inaczej. Jeśli zauważysz wadę lub uszkodzenie, które nie powstało wskutek niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia mechanicznego, należy w pierwszej kolejności przesłać do nas e-mail najlepiej ze zdjęciami uszkodzonego produktu. Następnie po otrzymaniu od Nas informacji zwrotnej należy przesłać uszkodzony towar na adres podany poniżej razem z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Pamiętaj, aby reklamowany produkt był czysty. Przesyłki wysyłane na koszt firmy Sport Team nie będą odbierane.

1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny, który możesz pobrać tutaj.

2. Starannie spakuj produkty. Dołącz wydrukowaną fakturę lub paragon oraz wypełniony formularz.

Pamiętaj, aby reklamowany produkt był czysty.

3. Wyślij paczkę na swój koszt. Jeżeli reklamacja zostanie przyjęta, zwrócimy wszystkie koszty.

Paczki nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

Nasz adres:
Sport Team Sp. z o.o.
ul. Albatrosów 10
30-716 Kraków

Reklamowany produkt jest w pierwszej kolejności naprawiany przez Nas lub dystrybutora. W przypadku kiedy nie ma możliwości naprawy reklamowanego produktu, wymienimy go na nowy wolny od wad lub zwrócimy Ci pieniądze. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania reklamowego produktu.

My jako firma Sport Team w tej sytuacji zobowiązujemy się do pokrycia wszelkich kosztów związanych ze zwrotem, naprawą i wysyłką towarów.